1 Tem 2012

The Secret Circle - Kitap Yorumu



Yazarı         : L. J. Smith
Orjinal Adı  :   The Secret Circle
Yayınevi      : Artemis
Sayfa Sayısı : 425


The Secret Circle'ın bazı yerleri benim için faciaydı. Kitabı çok isteyerek almıştım. Kitabın ilk kısımları Cassie'nin yeni yeni Cadılığa adım atışını anlatıyor. Orta kısım biraz sıktı. Çünkü Klasikleşti. Arkadaşının(Ablası sayıyor) sevgilisine karşı bazı hisler oluşuyor.Son bölüm gerçekten heyecanlıydı. İçinde geçen olayların sebeplerini öğreniyoruz...

Kitap Salem cadılarında da bahsediyor.

İçeriyi güzel, beni sıkan kısım sadece klasikleşmesi onun dışında kitap gerçekten güzel ve okunası kitaplardan.


8 yorum:

  1. Bu kitabı duydum ama niyeyse elim hiç gitmiyor. Yazar'a karşı bir antipatim var sanırım.

    Cadılardan başka paranormal unsurlar var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek yok. Karanlık enerji var, o kadar...Birde bir ara Hayalet kavramı çıktı...

      Sil
  2. Dizisini izledim, ama tüm dizilerim sezon finali yapmasa son bölüme kadar izlemezdim dediğiniz gibi klasikleşti artık bu tip konular. Farklılık katılmadıkça ilgide az oluyor. -Dizi final yapmadan yayından kaldırıldı bu arada-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,Dizisinin takipçisiydim ve tüm bölümlerini izledim.Ama benim teşhisim fantastik dizilerin ilk sezonları dışındaki sezonlar(2,3,4...) daha heyecanlı oluyor, yani The Secret Circle'la bir şans daha verilmeli...

      Sil
  3. İkinci kitabı çıktı mı, ya da var mı? Cidden çok merak ediyorum. Ve ya kitap seri halinde mi?

    YanıtlaSil
  4. Kitabı beğendim sıkılmadan okuduğum güzel bir seriydi diğer kitaplarını da alacağım herkese öneririm..

    YanıtlaSil
  5. Dışı bayaa iyiydi şahsen ama bazı kusurları vardı final yapmadan iptal edilmesine üzüldüm ama kitabını okuyacağım gerçekten merak ediyorum 8 sene önce biten diziyi yeni izliyorum ama hala iyi geliyor.

    YanıtlaSil