17 Kas 2012

31. İstanbul Kitap Fuarı Alışverişi

31. kez düzenlenen İstanbul Kitap Fuarı'nda yaptığım küçük alışverişimi sizlerle paylaşıyorum. Oldukça eğlenceli bir fuar oldu benim için. İlk kez gittiğim içinde ayrı bir heyecanlıydım. 

Yüzüklerin Efendisi serisini okumasam da Hobbıt'i aldım. Yüzüklerin Efendisi'ne hazırlık olacağını düşünüyorum.  


J.K. Rowling Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı alarak seriyi tamamladım. Sıra okumakta.


Serinin ilk kitabı Melez'i büyük bir keyifle okudum. Oldukça akıcı ve eğlendirici bir kitaptı. Eminim Safkan'da öyledir. Bu arada serinin kapakları bir harika.

 ''Sonunda!'' bu tepkiyi veriyorum. Sebebi ne zaman almaya kalkışsam kitapçılarda bulamıyordum. Fuarda hemen kaptım. Bu kitap için ayrı heyecanlıyım.

Bir fuara göre küçük bir alışveriş yaptım ancak bir kaç kez daha gitmeyi planlıyorum, umarım giderim. DEX yayınlarının rozetleri de hoş bir hediye oldu benim için. 

Tekrar gitmeyi iple çekiyorum...

Siz gittiniz mi? Gittiyseniz neler aldınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder