1 Şub 2019

Roman Çalışmam Artık Wattpad'te!


Kapak tasarımını çok önemsemeyin. Ama ben çok sevdim, tabi bu işi ciddi anlamda yapan biriyle çalışmakta isterim. Şimdilik idare etsin diyelim ve asıl konuya geçelim.

Bir şeyler karalamaya bir iki yıl önce başladım. Hatta o karalamaların bazılarını Wattpad profilimde bulabilirsiniz. New York Times Bestseller Olmamış Kitap ise şu an yazdığım bir roman. En azından roman olmak istiyor diyebiliriz. İlk bölümleri yazdım ve ilk bölümü de siteye ekledim. Oldukça heyecanlıyım. Tabi bir yandan da korkmuyor değilim. Çünkü diğer çalışmalarım gibi yarım kalma korkusu var. Diğer çalışmalarımın aksine buna blogta yer vermemin sebebi işe biraz olsun ciddiyet katmak ve motivasyonumu yükseltmek. 

Kitap için hazırladığım, arka kapak yazısı diyelim, şu şekilde;
'' Yarın için heyecanlı olduğumu söylemem gerekiyor. Artık bazı taşların hayatımda oturması gerektirdiğini düşünüyorum. İş ve ardından kariyer, bir yaşam şekli ve zamanı geldiğinde bir ilişki. Hayatım için istediklerimin çok ilham verici olmadığının farkındayım. Ama dört erkeğin uzun süre aynı evde yaşayamayacağının da altını çizmem gerekiyor. İlk dileğim bu evden ayrılmak ve bunun için ne gerekiyorsa yapacağım. '' 
Hayatını değiştirmek isteyen Buğra, bunun için ekonomik özgürlüğünü kazanması gerekiyor. İş başvuruları ve görüşmelerle geçen aylardan sonra bir iş buluyor. Ama istediği işi değil.
Hikayeden çok fazla bahsetmek istemiyorum, umarım ilk bölümü okur ve beğenirsiniz. Lütfen burada veya Wattpad'te düşüncelerinizi benimle paylaşırsınız. Bu beni çok mutlu eder. Okumak için lütfen buraya.

6 yorum:

  1. Umarım bu sefer çalışmalarınız yarıda kalmaz. Sabırsızlıkla kitabı bitirmenizi bekliyoruz. Başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz ilk kez karşıma çıktı. Heyecanınıza ortak olduğum için çok mutluyum. Umarım başarılı olursunuz. Ben de kitabı tamamlamanızı dört gözle bekleyeceğim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Başarılarınızın devamını dilerim takibe aldım saygılar.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, başarılar! ^^

    YanıtlaSil
  6. Bakacağım teşekkürler ve hayırlı olsun!

    YanıtlaSil