4 May 2013

Cumartesi İlk 10: En Kaliteli Kitap Blogları

Bu hafta ki ilk 10 listemizde kaliteli blogları listeleyeceğiz. Ancak bunu yaparken  sırf arkadaşsınız diye yazmanızı istemiyorum. Profesyonel ve ciddi bir üslupla değerlendirmenizi rica ediyorum. Çünkü kaliteli blogların ön plana çıkmasını istiyorum.

Eğer takip ediyorsanız yabancı bloglarıda listenize ekleyebilirsiniz. Ancak listenizin tamamı yabancı bloglardan oluşturmayın. Çünkü kaliteli Türk bloglarının tanınması için bu haftaki ilk 10 listesinin başlığı bu. Ayrıca sadece Kitap Bloglarını listeye alabiliyoruz.


İşte benim kaliteli kitap blogları listem.

1. Vampirellanın Güncesi
Genç - Yetişkin kitaplarını yorumlarını haberlerini ve daha fazlasını okuyabileceğiniz oldukça güncel bir blog.

2. Renkli Kitap
Özellikle çektiği kitap videolarını izlemeye bayılıyorum. Çok samimi ve içten konuşmasıyla takip edilecek bloglardan.

3. Kördüğüm Hayaller
Yazıları oldukça uzun  ve samimi bir dil ile yazıyor. Bu samimi yazma olayını oldukça iyi ayarlamış bir blog.

4. Tuğçe'nin Kitaplığı 
Güncel bloglardan biri ve oldukça bol içeriğe sahip.

5. Pinuccia'nın Kitapları
Yazılarını severek okuduğum bloglardan.

6. Yorum Durağım
Kitap yorumlarını beğendiğim bir blog.

7. Saklama Kabı
İleride yine böyle bir liste çıkarmam gerekse daha üst sıralarda olabilecek biri. Taze bir blog.

8. Rafların Arasında
Dört yazarın yazdığı bir blog. Güncel bloglardan.

9. Sevgili Kitap
Özellikler yayın hakları alınan kitapları paylaştığı yazıları ile oldukça popüler. Son günlerde pek güncel olmasa da okunacak bir blog.

10. Zimlicious
Çok geniş bir alanda yazılar yayınlanan bir blog.

Sende katıl, bu yazıda yer al. Yapman gereken tek şey formu doldurman. Katılanlar linkleriyle birlikte bu yazının altına eklenecektir. Linklerinizi yorum kısmına eklemeyin!

Şu ana kadar katılanlar
1.Mertcan Ölçer @ Facebook
2.Yorum Durağım @ Yorum Durağım
3.Mai Kalem @ Mai Kalem
4.Berfin @ Büyülü Ayraç
5.Pinuccia @ Pinuccia'nın Kitapları
6.Doğa @ Obur Kitaplık
7.Sinem @ Hayat Kitap
8. Sihirbaz @ Sihirbazın Güncesi
9. Güngör @ Renkli Kitap
10.Eren Nadir Akşamoğlu @ Saklama Kabı
11.Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi @ Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
11.Sıra Sende!


Not: İlk önce blogta veya sosyal medyada yazınızı yazıyor sonra ''link'' kısmına yazınızın linkini ekliyorsunuz

Diğer Cumartesi İlk 10 Listeleri için:
Cumartesi İlk 10: Favori Kapaklar
Cumartesi İlk 10: Arkadaş Olunacak Karakterler

2 yorum:

  1. Kitap yorumluyor gibi hissettim kendimi yazarken. :D

    YanıtlaSil
  2. En zevk aldığım etkinlik oldu çünkü ne okuyorum kimleri daha çok okuyorum daha bir dikkatli baktım ayrıca diğer arkadaşların yazdığı bloglara da bakmış oldum hoş oldu bence.teşekkürler

    YanıtlaSil