11 May 2013

Cumartesi İlk 10: Adaya Düşsen Yanında Olmasını İsteyeceğin Kitaplar


Cumartesi ilk 10 etkinliğinin dördüncü haftasındaki listemizin başlığı '' Adaya Düşsen Yanında Olmasını İsteyeceğin Kitaplar '' Adaya düştünüz hangi 10 kitap yanınızda olmasını isterdiniz.

İşte benim listem:



1.Harry Potter Zümrüdüanka Yoldaşlığı -  J. K. Rowling
Kitabın güzelliği kadar kalınlığı ilede iyi olurdu. 

2.Hobbit - J.R.R. Tolkien
Masalımsı anlatımını çok beğenmiştim.

3.Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins
Serisini en sevdiğim kitabı. Mıntıkalardan daha kötü durumda olurdum. 

4.Eşleşme -  Ally Condie  
Favorilerimden. Bu kitap beni azda olsa dünyayı hatırlatırdı.

5. Eve Dönüş - Ray Bradbury
Ana karakter gibi yalnız olacaktım. Belki ondan bir şeyler öğrenirdim.

6. Küller - Ilsa J. Bick
Adada tek başıma korkmam gibi birde zombili kitap almak tuhafta olsa Küller'de yanımda olsun

7.Yoklar - Michael Grant
Biraz küçükler ama bir şekilde hayatta kalmaya çalışıyorlar. Onlardan çok büyük yardım alırdım.

8.Ölümcül Oyuncaklar - Cassandra Clare 
Kim bilir belki adada iblisler olur. 

9.Gölge ve Kemik - Leigh Bardugo
Karanlıktan fırlayan yaratıklar. Adada korkmak için iyi bir seçim.

10.Yüz Bin Krallık - N.K. Jemisin 
Güçlü bir karakter ve ondan öğreneceğim çok şey var.

Sende katıl, bu yazıda yer al. Yapman gereken tek şey formu doldurman. Katılanlar linkleriyle birlikte bu yazının altına eklenecektir. Linklerinizi yorum kısmına eklemeyin!
Şu ana kadar katılanlar

1.Mertcan Ölçer @ Facebook
2.Renkli Kitap (Güngör) @ Renkli Kitaplık
3.Sinem @ Hayat Kitap
4.Kitap Rüyası @ Lavinya'nın Rüyası
5.Okudum Yazdım @ Okudumyazdım
6.Doğa @ Obur Kitaplık
7.Matmazel Too @İkinci Harfi ''i''
8.Tuğçe'nin Kitaplığı @ Tuğçe'nin Kitaplığı
8.Sıra Sende!
Not: İlk önce blogta yazınızı yazıyor sonra ''link'' kısmına yazınızın linkini ekliyorsunuz.

2 yorum:

  1. Ben seri yazdım valla, öyle seçemem ahahha. :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben bir blog tur düzenliyorum. Şu an 4 kişiyiz. Eğer bağlı olduğun bir başka tur yoksa ve ilgilenirsen e-posta atabilir misin? :D
    penguenolmakistiyom@gmail.com

    YanıtlaSil