12 Nis 2013

Uzun Seriler: ''Ayın Kızkardeşleri'' Serisi

Bazı yazarlar vardır ki kurguladıkları serileri kolay kolay bitiremezler. Artık blogta ''Uzun Seriler'' başlığı altında bu kitapları paylaşacağım.
İşte ülkemizde de oldukça tanınan ''Ayın Kızkardeşleri'' serisi Uzun Seriler başlığı altında paylaşacağım ilk seri.



Seri şuanlık 15 kitaptan oluşuyor. Ülkemizde serinin ilk 8 kitabı Martı Yayınları imzası ile çıktı.



1. Witchling/Cadı(Sisters of the Moon #1)
2. Changeling/Değişim(Sisters of the Moon #2)
3. Darkling/Karanlık(Sisters of the Moon #3)
4. Dragon Wytch/Ejderha Cadı(Sisters of the Moon #4)
5. Shaded Vision(Sisters of the Moon #11)
6. Shadow Rising(Sisters of the Moon #12)
7. Haunted Moon(Sisters of the Moon #13)
8. Autumn Whispers(Sisters of the Moon #14)

9 yorum:

  1. Son iki kitabı okumadım henüz ama bu seriyi seviyorum. Tabi bu kadar uzatmayıp tadında bıraksa daha iyi olurdu (:

    YanıtlaSil
  2. ilk kitabını aldım ama bir türlü başlayamıyorum rahat 2-3 yıldır kitaplığımda duruyordur kimi seriler var ki hiç bitmesin istiyor insan (taht oyunları, anita blake-ki bunu ben okumadım ama abim delisidir) bide allah etmeye serileri var bkz:seçilmiş-uyanmış-damgalanmış-yanmış... değişiyor seriden seriye

    YanıtlaSil
  3. Çıkan 8 kitapta elimde :) Muhteşem bir seri bence. Son kitabı henüz okuyamadım. Önce fuardan aldığım 6 kitabı bitirmem gerekiyor. Seriyi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerini paylaştığın için teşekkürler.

      Sil
  4. merhaba. bu serinin en son onuncu kitabında kaldım. diğerlerini nerede bulablieceğimi söylermsiniz? yada isimlerini falan paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil