15 Ağu 2012

Kitap Alışverişim #2

Geçte olsa kitaplarım geldi. Optimum Kitaptan Çiftlik ve İnsan Olmak, Ephesus Yayınlarından Tanrıça ve Yaban Avı, Arunas Yayıncılıktan Ares, Laika Yayıncılıktan Anayurt ve sitenin bana hediyesi olan Mesajınız var kitabı. İşte Resimleri:


Optimum Kitap'tan Çiftlik kitabı, çok yeni ve taze bir kitap.


Ephesus Yayınlarından Tanrıça.

VE...




Alışverişimi okuoku.com'dan yaptım. Onlarda sağolsunlar bana bu kitabı hediye olarak göndermişler. Tarzım olmayan bir kitap ama yinede başlarım belki sarar...

14 yorum:

  1. Hepsi çok güzel kitaplar !
    Ares ve Çiftlik kitaplarını bende sipariş ettim. Kargomun gelmesini bekliyorum.
    Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. The Goddess Test/Tanrıça benim de kitaplığımda mevcut ama henüz okuma fırsatım olmadı. Zamanında ilk birkaç sayfasını okumuş ve beğenmiştim. Mitolojik temalı fantastik romanlar genellikle beni memnun eder.

    Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  3. İyi okumalar. Benim ki hala gelmedi. :)
    Kitabımda eksik zaten. Yarında gelmezse okuoku yu arayacağım sanırım...

    YanıtlaSil
  4. Tanrıçayı alsam mı almasam mı bilemiyorum malum YA olunca insan çekiniyor biraz :D çiftlik kitabıda abd'den önce diyerek ilgi çekiyor.
    Iyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrıça türünün güzel örneklerinden. Biran önce al ve oku, bence pişman olmazsın. :)

      Sil
    2. YA güzeldir. Çiftlik, şu an okuduğum kitap biter bitmez başlayacağım

      Sil
    3. Güzeldir güzel olmasına da çok fabrik geliyor bana hele şöyle bir 60-70i bulunca...

      Sil
  5. Çok güzel kitaplar, hepsini keyifle okursun umarım~
    İlk hangisinden başlamayı düşünüyorsun? :) Yerinde olsam Çiftlik ile başlardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olucak. Şu an okuduğum kitap beter bitmez başlıyorum...

      Sil