10 May 2014

Cumartesi İlk 10: Akılda Kalıcı Anne Karakterler


Anneler gününün öncesinde okuduğumuz kitaplardaki anneleri unutmamak lazım diye bir düşünce ile ilerledim ve Cumartesi İlk 10 etkinliğinin konusu yaptım. Bu hafta aklımızda kalan anne karakterleri listeliyoruz. Listenizi oluştururken sadece iyi yönlü olanları seçmeniz gibi bir zorunluluk yok. Aklınızda bir şekilde yer edinmiş anne karakterleri listeliyoruz.

İşte benim listem:



1. Molly Weasley - Harry Potter Serisi

Hadi bize bir kazak ör Molly. Annedir o, yeri geldiğinde sever yeri geldiğinde döver. Korumacı tavırlarıyla hep aklımda.

2. Bayan Singer - Beni Seç
Neden aklımda kaldığını tam bilmiyorum ama America'yı seçime göndermek için neler neler yapmıştı. Hatırladınız mı?

3. Bayan Hempstock - Yolun Sonundaki Okyanus
Bizim karakteri az yedirip içirmediler. Hatırladığım kadarıyla banyo bile yapmıştı onun ellerinde. Ne anne ama.

4. Baghra - Gölge ve Kemik
Karanlık Efendisi'nin annesi. Tabi biz onu çok aniden öğreniyoruz. Ama benim aklımda yer edindi. Böyle karanlık birinin annesi, akılda kalıyor.

5. Li - Ruhsuz
Kızı bir ruhsuz diye ondan soğuyan bir anne Li. Tabi sadece ilk kitapta bunu görüyoruz. İleri ki kitaplarda ne olur bilemem.

6. Rachelle Andros - Melez Sözleşmeleri
İlk kitapta çılgınlar gibi çevreye korku salıyordu.

7. Angeline Fowl - Artemis Fowl
Gerçek anlamda bir deli. Kocasını yanında zannedip onunla evleniyor.

8. Bayan Everdeen - Açlık Oyunları
Katniss demek örgülü saç demek. Örgülü saçı yaratan işte bu bayan.

9. Jocelyn - Ölümcül Oyuncaklar
Zeki ve yetenekli bir gölge avcısı. Eski anılarla biraz daha derinleşen bir karakter.

10. Sarafine - Muhteşem Yaratıklar
Kötüde olsa idealist bir anne. Büyücüleri hak ettiği yere getirmeyi planlıyor. Karanlık yollarla.




Sende katıl, bu yazıda yer al. Yapman gereken tek şey formu doldurman. Katılanlar linkleriyle birlikte bu yazının altına eklenecektir. Linklerinizi yorum kısmına eklemeyin!

Şu ana kadar katılanlar:

1. Alican Bozkurt @ Fanboyun Günlüğü
2. Yiğit Davutoğlu @ Okumak İçin Doğdum
3. Sıra Sende!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder