5 Ağu 2012

Cadı - Kitap Yorumu


Yazarı         : Yasmine Galenorn
Orjinal Adı  :  Wichling
Yayınevi      : Martı Yayınları
Sayfa Sayısı : 380


Kitabın Tanıtımı:

Dünyalar Savaşı yeniden başlıyor...
Karanlık Gölgeler yükseliyor...Öteki dünyanın gizemli karakterleri bu sefer aramıza karışıyor...

Gençlik, fantezi ve gizem edebiyatında ki yükselen ses Galenorn, Sisters of The Moon serisinin ilk kitabıyla eğlenceli bir maceraya adım atıyor.Çok zekice yazılmış fantezi kurgusu ve karakterlerinin yanısıra, vazgeçemediğimiz dedektiflik de kitaba çok eğlenceli bir hava katıyor.

Yorumum:
Açıkça söyleyeyim kitap beklentilerimi karşılayamadı. Beklentilerim yüksekti bu seriye karşı, beni çok şaşırttı.  Yazar kurguyu çok iyi yapmış, karakterleri sevdim, karakterlerin amacıda güzel ama arada geçen olayların fazlalık olduğunu düşünüyorum. Arada fazlalık olduğunu düşündüğüm yerleri cidden anlayamadım, sık sık geri dönüşlerde bulundum. Karşıma pat diye yeni karakterler  ve aniden çıkan olaylar oldu.Bu çok rahatsız edici oldu. Kitapların beni şaşırtmasını severim ama şaşırtmaya çalışırken uçmamalı... 

Kitapta oldukça fazla fantastik öge var; Vampirler, Cadılar, Periler, Ejderha, Şekil değiştirenler... Bu benim gerçekten çok hoşuma gitti. Hoşuma giden taraflarından biri de takım çalışması olması, yani bir çok karakter ön planda bu gerçekten benim kitabı sevmeme neden olabilen etkenlerden. Kapağı da gerçekten çok hoş...

Seriye devam eder miyim? 

Dediğim gibi kurgu gerçekten güzel ancak araya girmiş fazlalık olayların olduğunu düşünüyorum. Bence bu seriye şans verilmeli. 

7 yorum:

  1. Açıkçası çok ilgimi çekmiyor bu seri yine de dediğin gibi bir şans verip ilk kitabı okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer kitapların daha iyi olduğu bilgisine ulaştım... =) Şans verilmeli!

      Sil
  2. Kitapçılarda gördüğüm kadarıyla bir seriydi.Henüz okumadım ama listemin kabarıklığı nedeniyle okuyamayacağı sanırım,belki sonra.Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Ben daha öncede yazmıştım seri berbat diye. Çünkü: bende serinin Karanlık adlı kitabını okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berbat olduğunu düşünmüyorum. Seriye ilk kitabından başlamadığın için böyle düşünüyor olabilir misin?

      Sil
  4. Ben bu seriyi çok merak ediyorum, anladığım kadarıyla sevmekle sevmemek arasında kalmışsın;) Ben de mutlaka başlayacağım bu seriye. Bir de kitap puanlama resimleri inanılmaz güzel olmuş;))

    YanıtlaSil