21 Ağu 2014

Hikaye Yorumu: Kahvekolik - Derya İmer Aydınlık

Son günlerde oldukça fazla hikaye okuyorum. Gerek internet üzerinden gerekse basılı olarak. Hoşuma gidiyor ve bir devamlılık kazanmak istiyorum. Devamlığı bloga yansıtarak kazanabileceğimi düşündüm.

Kahvekolik çevirdiği kitaplar ile tanıdığımız Derya İmer Aydınlık'ın hikayesi. Hikaye romantik sevenler için yazılmış. Hikayeye başladığımda biraz sıkıldım. Sürekli karşı cinsi övme gibi bir izlenim aldım. Hatta karakterler bile bana itici geliyordu. Ama hikaye ilerledikçe hikaye hoşuma gitmeye başladı ve karakterlere sempati beslemem de kaçınılmaz oldu. Aslında bu türde yazılmış kitaplarda oldukça popüler, ama bana hiç çekici gelmediğinden dolayı hiç birine yüz vermemiştim. Galiba Kahvekolik ile türe de küçükte olsa bir adım atmış oldum. 

Şurası iyiydi ve şurası kötüydü gibisinden bir yargıda bulunamıyorum. Ancak okuduktan sonra, keşke okumasaydım diyeceğiniz bir hikaye değil. Şans tanımalısınız. 

Kısa hikaye olduğundan, oturup size konudan bahsetmem terbiyesizlik olacağından sadece, bir kafede çalışan Ayşegül'ün romantik komedi tadındaki hayatını bize yansıtan 29 sayfalık bir hikaye, olduğunu bilmeniz yeterli. 

Hikaye'yi okumak isteyenler buraya.( Okumak için Read Book butonuna tıkla.Görselin altında)
Yakından tanıyacaklar bilecektir ancak Derya İmer Aydınlık bir blogger! Blogu içinse buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder