31 Ara 2014

Etkinlik: 3 Blogger İle Noel Babayı Beklerken

Geçen sene aynısını yaptığımız Noel Baba'yı Beklerken etkinliğini bu yılda tekrarlamak istedik. İki blogger arkadaşım ile ben sizler için on beş soru hazırladık. Hadi ilk önce benim sonra diğer iki bloggerın cevaplarını okuyun, en sonda kendiniz cevaplayın, cevaplarınızı blogunuzda işleyebilirsiniz. Bunu yaptıktan sonra aşağıdaki formu doldurabilir ve katılanlar listesinde yer alabilirsiniz. Eğer çok zor gelirse yorumlarınız yorumda bırakabilirsiniz. 

Herkese  mutlu yıllar!

Optik'in Kitap Blogu

1. Kar topu savaşı için üç kişilik bir takım oluşturman lazım, iki tane takım arkadaşı seç?
Fred ve George Weasley
2. Yılbaşını evinde yalnız geçireceklere bir kitap önerir misin?
Kuzey Işıkları - Philip Pullman. Bence sıcak bir kitap okumalısınız, karlı, kışın hakimiyetinde olan bir yerde geçsin. Bence Kuzey Işıkları harika bir seçim olacak.
3. Bir karakter Noel Baba olacak, bunun için kim uygun?
Snow, Açlık Oyunları. İsmiyle pek uyumlu oldu. Tip benzese de huyuyla oynamak lazım.
4. İlginç yılbaşı hediyeleri yapmak istiyorum. Bana yardımcı olacak birini tanıyor musun?
Luna Lovegood aklıma gelen ilk karakterdi. Ama biraz daha kafa patlattım. Başka karakter bulamadım. Bu yüzden Luna Lovegood.
5. Noel Baba'nın geyikleri kaçmış. Geyiklerin yerini tutacak bir şeyler bul. (Bir yaratık, bir büyü vb.) 
Wingardium Leviosa(Harry Potter bir eşyayı uçurtma büyüsü.)


1. Öhöm! 2014'te iyi bir okur oldun mu? 
Hayır. Berbattım. Hatta ölüydüm. Daha nasıl tarif ederim, bilmiyorum.
2. Peki, yeni yılda okumak istediğin ilk kitap hangisi bakalım?
Çok var. Ayrıca çok ani karar değiştiriyorum. Bu yüzden söyleyeceğim kitabı ilk okumaya bilirim. Ama ben Bülbülü Öldürmek diyorum. 
3. Bir anlığına Noel Baba olduğunu düşün... Bu sene tanıştığın kurgusal karakterler arasında sadece bir kişiye hediye verebilecek olsaydın, kime ne verirdin?
Aklımdan hep çocuk karakterler geldi.  Bu yüzden Benny Imura'yı seçiyorum. Ama ne hediye edeceğimi karar vermedim. Ama bana hep kitap hediye edilsin isterim. Bu yüzden ona da kitap hediye ederdim.
4. Neden onları seçmedin? (Hangi karakterlere kesinlikle hediye vermezdin?)
Artemis Fowl. Ukala bir küçük. Pek Noel Baba olmaz benden. 
5. Son sorum: Bir okur olarak yeni yıldan beklentilerini ve olmasını istediklerini bizimle paylaşır mısın? 
Sadece okumak istiyorum. 


1. Bu sene okuduğun kitaplardaki en eksantrik karakter sence kimdi? Nasıl biriydi?
Holden Caulfield. Kitabı daha bitiremedim ama yine de söylemek istedim.
2. Bu sene okuduğun kitaplardan seni en çok etkileyen kurgu hangi kitaba ait?
İçindeyim - Barış Çağrı Genç
3. Bu yıl okuduğun kitaplardan seçtiğin birine bir şarkı atfetmek istersen bu hangi şarkı olurdu?
Çok zor bir soru. Kolaya kaçıyorum. Aynı Yıldızın Altında Hazel'a Charli XCX'ten Boom Clap.
4. Noel Baba eğer sen olsaydın küçük bir çocuğa hangi kitabı hediye ederdin, neden?
Çavdar Tarlasında Çocuklar.
5. Noel Baba gelirken sana hangi kitabı/karakteri getirsin?
Ne getirirse kabulümdür. Ama Labirent serisini isterdim. Karakter ise Holden Caulfield(Çavdar Tarlasında Çocuklar) gelsin.

Şu ana kadar katılanlar:
1. Deniz'in Yorum Durağı @ Deniz'in Yorum Durağı
2. Sıra Sizde

1 yorum:

  1. "1. Kar topu savaşı için üç kişilik bir takım oluşturman lazım, iki tane takım arkadaşı seç?
    Fred ve George Weasley"

    Benim de ilk olarak aklıma Harry Potter'dan birileri gelmişti. = )

    YanıtlaSil